Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującym prawem Unii Europejskiej, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Ograniczenia dotyczące zwrotu produktów spożywczych
Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych, jeśli zostało naruszone ich opakowanie po dostarczeniu. W związku z tym przyjmujemy zwroty wyłącznie produktów nieotwartych, w nienaruszonym stanie.
Procedura Zwrotu
Sposób 1
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu dołączony do maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia pt. „Otrzymaliśmy twoje zamówienie […]”
Krok 2: Poczekaj na odpowiedź zwrotną od sklepu
Krok 3: Jeśli możliwość zwrotu została potwierdzona – zwróć zamówienie na adres sklepu/magazynu/punktu ustalonego w trakcie kontaktu ze sprzedawcą (koszt przesyłki ponosi zwracający)
Krok 4: Poczekaj na potwierdzenie dostarczenia przesyłki zwrotnej, jeśli wszystko będzie się zgadzać zlecimy do ciebie zwrot pieniędzy 🙂
Sposób 2
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu poprzez formy kontaktu zawarte w zakładce kontakt
Krok 2: Czekaj na odpowiedź – tam się dowiesz reszty
Wymiana
Nie jesteśmy w stanie wymienić zwróconych przedmiotów, dlatego kiedy znajdą się one w naszym magazynie, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeśli potrzebujesz innego produktu ze sklepu, konieczne będzie złożenie nowego zamówienia.
Więcej informacji dotyczących zwrotu znajduje się w regulaminie sklepu